Mlinarić, M. (2023). Analiza primjene digitalnog marketinga s ciljem unapređenja prodaje na primjeru odabranog poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716124
Mlinarić, Mateja. "Analiza primjene digitalnog marketinga s ciljem unapređenja prodaje na primjeru odabranog poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716124
Mlinarić, Mateja. "Analiza primjene digitalnog marketinga s ciljem unapređenja prodaje na primjeru odabranog poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716124
Mlinarić, M. (2023). 'Analiza primjene digitalnog marketinga s ciljem unapređenja prodaje na primjeru odabranog poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716124
Mlinarić M. Analiza primjene digitalnog marketinga s ciljem unapređenja prodaje na primjeru odabranog poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716124
M. Mlinarić, "Analiza primjene digitalnog marketinga s ciljem unapređenja prodaje na primjeru odabranog poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716124