Mlinarić, M. (2023). Analiza primjene digitalnog marketinga s ciljem unapređenja prodaje na primjeru odabranog poduzeća (Graduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716124
Mlinarić, Mateja. "Analiza primjene digitalnog marketinga s ciljem unapređenja prodaje na primjeru odabranog poduzeća." Graduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716124
Mlinarić, Mateja. "Analiza primjene digitalnog marketinga s ciljem unapređenja prodaje na primjeru odabranog poduzeća." Graduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716124
Mlinarić, M. (2023). 'Analiza primjene digitalnog marketinga s ciljem unapređenja prodaje na primjeru odabranog poduzeća', Graduate thesis, VERN University , accessed 10 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716124
Mlinarić M. Analiza primjene digitalnog marketinga s ciljem unapređenja prodaje na primjeru odabranog poduzeća [Graduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2023 [cited 2025 March 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716124
M. Mlinarić, "Analiza primjene digitalnog marketinga s ciljem unapređenja prodaje na primjeru odabranog poduzeća", Graduate thesis, VERN University , Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716124