Fruk, P. (2023). Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929
Fruk, Petar. "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929
Fruk, Petar. "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929
Fruk, P. (2023). 'Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929
Fruk P. Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929
P. Fruk, "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929