prikaz prve stranice dokumenta Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava

Fruk, Petar
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Fruk, P. (2023). Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

Fruk, Petar. "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

Fruk, Petar. "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

Fruk, P. (2023). 'Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 26.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

Fruk P. Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 26.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

P. Fruk, "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.