Trezner, F. (2022). Mogućnosti unapređenja marketinga sportsko-turističkih manifestacija na izabranom primjeru (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:359669
Trezner, Filip. "Mogućnosti unapređenja marketinga sportsko-turističkih manifestacija na izabranom primjeru." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:359669
Trezner, Filip. "Mogućnosti unapređenja marketinga sportsko-turističkih manifestacija na izabranom primjeru." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:359669
Trezner, F. (2022). 'Mogućnosti unapređenja marketinga sportsko-turističkih manifestacija na izabranom primjeru', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:359669
Trezner F. Mogućnosti unapređenja marketinga sportsko-turističkih manifestacija na izabranom primjeru [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:359669
F. Trezner, "Mogućnosti unapređenja marketinga sportsko-turističkih manifestacija na izabranom primjeru", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:359669