Trezner, F. (2022). Mogućnosti unapređenja marketinga sportsko-turističkih manifestacija na izabranom primjeru (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:359669
Trezner, Filip. "Mogućnosti unapređenja marketinga sportsko-turističkih manifestacija na izabranom primjeru." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:359669
Trezner, Filip. "Mogućnosti unapređenja marketinga sportsko-turističkih manifestacija na izabranom primjeru." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:359669
Trezner, F. (2022). 'Mogućnosti unapređenja marketinga sportsko-turističkih manifestacija na izabranom primjeru', Master's thesis, VERN University , accessed 02 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:359669
Trezner F. Mogućnosti unapređenja marketinga sportsko-turističkih manifestacija na izabranom primjeru [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2024 November 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:359669
F. Trezner, "Mogućnosti unapređenja marketinga sportsko-turističkih manifestacija na izabranom primjeru", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:359669