Miloš, A. (2017). Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923
Miloš, Antonela. "Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923
Miloš, Antonela. "Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923
Miloš, A. (2017). 'Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923
Miloš A. Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2017 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923
A. Miloš, "Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923