prikaz prve stranice dokumenta Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća

Miloš, Antonela
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Miloš, A. (2017). Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923

Miloš, Antonela. "Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923

Miloš, Antonela. "Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923

Miloš, A. (2017). 'Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 29 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923

Miloš A. Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2017 [cited 2020 September 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923

A. Miloš, "Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923

Islandora Bookmark - Please login to use this feature