Miloš, A. (2017). Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923
Miloš, Antonela. "Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća." Master's thesis, VERN University , 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923
Miloš, Antonela. "Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća." Master's thesis, VERN University , 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923
Miloš, A. (2017). 'Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća', Master's thesis, VERN University , accessed 25 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923
Miloš A. Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2017 [cited 2024 December 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923
A. Miloš, "Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923