Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
The role and importance of customer relationship management in the business strategy of the selected company

Antonela Miloš (2017)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document

Miloš, A. (2017). Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923

Miloš, Antonela. "Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923

Miloš, Antonela. "Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923

Miloš, A. (2017). 'Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 13 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923

Miloš A. Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2017 [cited 2019 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923

A. Miloš, "Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923