Bach, D. (2022). Prijedlog promocijske strategije u funkciji brendiranja odabrane vinarije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:772475
Bach, Dominik. "Prijedlog promocijske strategije u funkciji brendiranja odabrane vinarije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:772475
Bach, Dominik. "Prijedlog promocijske strategije u funkciji brendiranja odabrane vinarije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:772475
Bach, D. (2022). 'Prijedlog promocijske strategije u funkciji brendiranja odabrane vinarije', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:772475
Bach D. Prijedlog promocijske strategije u funkciji brendiranja odabrane vinarije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:772475
D. Bach, "Prijedlog promocijske strategije u funkciji brendiranja odabrane vinarije", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:772475