Bach, D. (2022). Prijedlog promocijske strategije u funkciji brendiranja odabrane vinarije (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:772475
Bach, Dominik. "Prijedlog promocijske strategije u funkciji brendiranja odabrane vinarije." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:772475
Bach, Dominik. "Prijedlog promocijske strategije u funkciji brendiranja odabrane vinarije." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:772475
Bach, D. (2022). 'Prijedlog promocijske strategije u funkciji brendiranja odabrane vinarije', Master's thesis, VERN University , accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:772475
Bach D. Prijedlog promocijske strategije u funkciji brendiranja odabrane vinarije [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:772475
D. Bach, "Prijedlog promocijske strategije u funkciji brendiranja odabrane vinarije", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:772475