Čulo, L. (2022). Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:938873
Čulo, Lucija. "Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:938873
Čulo, Lucija. "Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:938873
Čulo, L. (2022). 'Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 13.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:938873
Čulo L. Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 13.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:938873
L. Čulo, "Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:938873