prikaz prve stranice dokumenta Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji

Čulo, Lucija
VERN University

Cite this document

Čulo, L. (2022). Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:938873

Čulo, Lucija. "Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:938873

Čulo, Lucija. "Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:938873

Čulo, L. (2022). 'Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 01 December 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:938873

Čulo L. Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2022 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:938873

L. Čulo, "Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:938873

Please login to the repository to save this object to your list.