Čulo, L. (2022). Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:938873
Čulo, Lucija. "Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:938873
Čulo, Lucija. "Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:938873
Čulo, L. (2022). 'Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:938873
Čulo L. Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:938873
L. Čulo, "Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:938873