završni rad
Studija slučaja: kampanja Ice Bucket Challenge i njezin utjecaj na odnose s javnošću

Tomislav Bosec (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Bosec, T. (2018). Studija slučaja: kampanja Ice Bucket Challenge i njezin utjecaj na odnose s javnošću (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:411632

Bosec, Tomislav. "Studija slučaja: kampanja Ice Bucket Challenge i njezin utjecaj na odnose s javnošću." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:411632

Bosec, Tomislav. "Studija slučaja: kampanja Ice Bucket Challenge i njezin utjecaj na odnose s javnošću." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:411632

Bosec, T. (2018). 'Studija slučaja: kampanja Ice Bucket Challenge i njezin utjecaj na odnose s javnošću', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:411632

Bosec T. Studija slučaja: kampanja Ice Bucket Challenge i njezin utjecaj na odnose s javnošću [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:411632

T. Bosec, "Studija slučaja: kampanja Ice Bucket Challenge i njezin utjecaj na odnose s javnošću", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:411632