prikaz prve stranice dokumenta Studija slučaja: kampanja Ice Bucket Challenge i njezin utjecaj na odnose s javnošću
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Studija slučaja: kampanja Ice Bucket Challenge i njezin utjecaj na odnose s javnošću

Bosec, Tomislav
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Bosec, T. (2018). Studija slučaja: kampanja Ice Bucket Challenge i njezin utjecaj na odnose s javnošću (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:411632

Bosec, Tomislav. "Studija slučaja: kampanja Ice Bucket Challenge i njezin utjecaj na odnose s javnošću." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:411632

Bosec, Tomislav. "Studija slučaja: kampanja Ice Bucket Challenge i njezin utjecaj na odnose s javnošću." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:411632

Bosec, T. (2018). 'Studija slučaja: kampanja Ice Bucket Challenge i njezin utjecaj na odnose s javnošću', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 30.07.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:411632

Bosec T. Studija slučaja: kampanja Ice Bucket Challenge i njezin utjecaj na odnose s javnošću [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 30.07.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:411632

T. Bosec, "Studija slučaja: kampanja Ice Bucket Challenge i njezin utjecaj na odnose s javnošću", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:411632

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.