Bosec, T. (2018). Studija slučaja: kampanja Ice Bucket Challenge i njezin utjecaj na odnose s javnošću (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:411632
Bosec, Tomislav. "Studija slučaja: kampanja Ice Bucket Challenge i njezin utjecaj na odnose s javnošću." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:411632
Bosec, Tomislav. "Studija slučaja: kampanja Ice Bucket Challenge i njezin utjecaj na odnose s javnošću." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:411632
Bosec, T. (2018). 'Studija slučaja: kampanja Ice Bucket Challenge i njezin utjecaj na odnose s javnošću', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:411632
Bosec T. Studija slučaja: kampanja Ice Bucket Challenge i njezin utjecaj na odnose s javnošću [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:411632
T. Bosec, "Studija slučaja: kampanja Ice Bucket Challenge i njezin utjecaj na odnose s javnošću", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:411632