Kolegjeraj, I. (2022). Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282
Kolegjeraj, Izabella. "Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282
Kolegjeraj, Izabella. "Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282
Kolegjeraj, I. (2022). 'Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282
Kolegjeraj I. Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282
I. Kolegjeraj, "Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282