Kolegjeraj, I. (2022). Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282
Kolegjeraj, Izabella. "Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282
Kolegjeraj, Izabella. "Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282
Kolegjeraj, I. (2022). 'Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282
Kolegjeraj I. Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282
I. Kolegjeraj, "Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282