Poslončec, S. (2022). ''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300
Poslončec, Stela. "''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300
Poslončec, Stela. "''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300
Poslončec, S. (2022). '''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300
Poslončec S. ''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300
S. Poslončec, "''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300