Poslončec, S. (2022). ''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300
Poslončec, Stela. "''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300
Poslončec, Stela. "''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300
Poslončec, S. (2022). '''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 04 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300
Poslončec S. ''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2024 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300
S. Poslončec, "''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300