prikaz prve stranice dokumenta ''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca

Poslončec, Stela
VERN University

Cite this document

Poslončec, S. (2022). ''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300

Poslončec, Stela. "''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300

Poslončec, Stela. "''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300

Poslončec, S. (2022). '''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 28 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300

Poslončec S. ''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2022 September 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300

S. Poslončec, "''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300

Please login to the repository to save this object to your list.