prikaz prve stranice dokumenta Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće

Vojnić, Leonie Marie
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Vojnić, L. M. (2022). Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485

Vojnić, Leonie Marie. "Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485

Vojnić, Leonie Marie. "Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485

Vojnić, L. M. (2022). 'Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485

Vojnić LM. Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485

L. M. Vojnić, "Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.