Vojnić, L. M. (2022). Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485
Vojnić, Leonie Marie. "Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485
Vojnić, Leonie Marie. "Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485
Vojnić, L. M. (2022). 'Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485
L. M. Vojnić, "Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485