Vojnić, L. M. (2022). Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485
Vojnić, Leonie Marie. "Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485
Vojnić, Leonie Marie. "Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485
Vojnić, L. M. (2022). 'Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće', Master's thesis, VERN University , accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485
Vojnić LM. Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485
L. M. Vojnić, "Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485