Aleksovski, P. (2022). Promocija alkoholnih pića u Hrvatskoj: analiza studije slučaja Heineken grupacije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:767801
Aleksovski, Petra. "Promocija alkoholnih pića u Hrvatskoj: analiza studije slučaja Heineken grupacije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:767801
Aleksovski, Petra. "Promocija alkoholnih pića u Hrvatskoj: analiza studije slučaja Heineken grupacije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:767801
Aleksovski, P. (2022). 'Promocija alkoholnih pića u Hrvatskoj: analiza studije slučaja Heineken grupacije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:767801
Aleksovski P. Promocija alkoholnih pića u Hrvatskoj: analiza studije slučaja Heineken grupacije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:767801
P. Aleksovski, "Promocija alkoholnih pića u Hrvatskoj: analiza studije slučaja Heineken grupacije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:767801