Drljan, E. (2022). Uvođenje sustava upravljanja odnosima s kupcima kao potpore donošenju poslovnih odluka u odabranom poduzeću (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:187799
Drljan, Ema. "Uvođenje sustava upravljanja odnosima s kupcima kao potpore donošenju poslovnih odluka u odabranom poduzeću." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:187799
Drljan, Ema. "Uvođenje sustava upravljanja odnosima s kupcima kao potpore donošenju poslovnih odluka u odabranom poduzeću." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:187799
Drljan, E. (2022). 'Uvođenje sustava upravljanja odnosima s kupcima kao potpore donošenju poslovnih odluka u odabranom poduzeću', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:187799
Drljan E. Uvođenje sustava upravljanja odnosima s kupcima kao potpore donošenju poslovnih odluka u odabranom poduzeću [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:187799
E. Drljan, "Uvođenje sustava upravljanja odnosima s kupcima kao potpore donošenju poslovnih odluka u odabranom poduzeću", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:187799