Drljan, E. (2022). Uvođenje sustava upravljanja odnosima s kupcima kao potpore donošenju poslovnih odluka u odabranom poduzeću (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:187799
Drljan, Ema. "Uvođenje sustava upravljanja odnosima s kupcima kao potpore donošenju poslovnih odluka u odabranom poduzeću." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:187799
Drljan, Ema. "Uvođenje sustava upravljanja odnosima s kupcima kao potpore donošenju poslovnih odluka u odabranom poduzeću." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:187799
Drljan, E. (2022). 'Uvođenje sustava upravljanja odnosima s kupcima kao potpore donošenju poslovnih odluka u odabranom poduzeću', Master's thesis, VERN University , accessed 25 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:187799
Drljan E. Uvođenje sustava upravljanja odnosima s kupcima kao potpore donošenju poslovnih odluka u odabranom poduzeću [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2024 December 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:187799
E. Drljan, "Uvođenje sustava upravljanja odnosima s kupcima kao potpore donošenju poslovnih odluka u odabranom poduzeću", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:187799