Petras, M. (2022). Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:084181
Petras, Maja. "Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:084181
Petras, Maja. "Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:084181
Petras, M. (2022). 'Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:084181
Petras M. Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:084181
M. Petras, "Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:084181