prikaz prve stranice dokumenta Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela

Petras, Maja
VERN University

Cite this document

Petras, M. (2022). Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:084181

Petras, Maja. "Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:084181

Petras, Maja. "Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:084181

Petras, M. (2022). 'Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela', Master's thesis, VERN University , accessed 12 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:084181

Petras M. Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2024 October 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:084181

M. Petras, "Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:084181

Please login to the repository to save this object to your list.