Šarić, A. (2018). Marketinški plan organizacije događanja s temom održivog uzgoja biljaka u interijerima (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:108361
Šarić, Antonia. "Marketinški plan organizacije događanja s temom održivog uzgoja biljaka u interijerima." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:108361
Šarić, Antonia. "Marketinški plan organizacije događanja s temom održivog uzgoja biljaka u interijerima." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:108361
Šarić, A. (2018). 'Marketinški plan organizacije događanja s temom održivog uzgoja biljaka u interijerima', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 22.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:108361
Šarić A. Marketinški plan organizacije događanja s temom održivog uzgoja biljaka u interijerima [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 22.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:108361
A. Šarić, "Marketinški plan organizacije događanja s temom održivog uzgoja biljaka u interijerima", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:108361