Paštrović, M. (2022). Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575
Paštrović, Marija. "Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575
Paštrović, Marija. "Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575
Paštrović, M. (2022). 'Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575
Paštrović M. Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575
M. Paštrović, "Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575