master's thesis
Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z

Paštrović, Marija
VERN University

Cite this document

Paštrović, M. (2022). Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575

Paštrović, Marija. "Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575

Paštrović, Marija. "Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575

Paštrović, M. (2022). 'Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z', Master's thesis, VERN University , accessed 06 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575

Paštrović M. Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2022 May 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575

M. Paštrović, "Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575

Please login to the repository to save this object to your list.