završni rad
Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti

Anđela Marić (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Marić, A. (2018). Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

Marić, Anđela. "Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

Marić, Anđela. "Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

Marić, A. (2018). 'Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 27.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

Marić A. Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 27.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969

A. Marić, "Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969