Marić, A. (2018). Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969
Marić, Anđela. "Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969
Marić, Anđela. "Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969
Marić, A. (2018). 'Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969
Marić A. Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969
A. Marić, "Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:034969