specijalistički diplomski stručni
Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK

Zrakić, Katarina
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Zrakić, K. (2021). Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814

Zrakić, Katarina. "Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814

Zrakić, Katarina. "Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814

Zrakić, K. (2021). 'Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 27.09.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814

Zrakić K. Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 27.09.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814

K. Zrakić, "Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.