master's thesis
Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK

Zrakić, Katarina
VERN University

Cite this document

Zrakić, K. (2021). Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814

Zrakić, Katarina. "Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814

Zrakić, Katarina. "Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814

Zrakić, K. (2021). 'Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK', Master's thesis, VERN University , accessed 01 December 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814

Zrakić K. Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2022 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814

K. Zrakić, "Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814

Please login to the repository to save this object to your list.