Zrakić, K. (2021). Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814
Zrakić, Katarina. "Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814
Zrakić, Katarina. "Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814
Zrakić, K. (2021). 'Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK', Master's thesis, VERN University , accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814
Zrakić K. Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814
K. Zrakić, "Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814