Abdija Ismaili, A. (2021). Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021
Abdija Ismaili, Arbesa. "Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021
Abdija Ismaili, Arbesa. "Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021
Abdija Ismaili, A. (2021). 'Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021
Abdija Ismaili A. Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021
A. Abdija Ismaili, "Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021