prikaz prve stranice dokumenta Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište

Abdija Ismaili, Arbesa
VERN University

Cite this document

Abdija Ismaili, A. (2021). Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

Abdija Ismaili, Arbesa. "Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

Abdija Ismaili, Arbesa. "Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

Abdija Ismaili, A. (2021). 'Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište', Master's thesis, VERN University , accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

Abdija Ismaili A. Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

A. Abdija Ismaili, "Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

Please login to the repository to save this object to your list.