prikaz prve stranice dokumenta Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište

Abdija Ismaili, Arbesa
VERN University

Cite this document

Abdija Ismaili, A. (2021). Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

Abdija Ismaili, Arbesa. "Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

Abdija Ismaili, Arbesa. "Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

Abdija Ismaili, A. (2021). 'Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište', Master's thesis, VERN University , accessed 21 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

Abdija Ismaili A. Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2022 May 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

A. Abdija Ismaili, "Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

Please login to the repository to save this object to your list.