Hondl, V. (2021). Analiza načina kreiranja imidža u medijima na primjeru odabranih političarki (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:582124
Hondl, Veronica. "Analiza načina kreiranja imidža u medijima na primjeru odabranih političarki." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:582124
Hondl, Veronica. "Analiza načina kreiranja imidža u medijima na primjeru odabranih političarki." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:582124
Hondl, V. (2021). 'Analiza načina kreiranja imidža u medijima na primjeru odabranih političarki', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:582124
Hondl V. Analiza načina kreiranja imidža u medijima na primjeru odabranih političarki [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:582124
V. Hondl, "Analiza načina kreiranja imidža u medijima na primjeru odabranih političarki", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:582124