prikaz prve stranice dokumenta Analiza načina kreiranja imidža u medijima na primjeru odabranih političarki
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Analiza načina kreiranja imidža u medijima na primjeru odabranih političarki

Hondl, Veronica
VERN University

Cite this document

Hondl, V. (2021). Analiza načina kreiranja imidža u medijima na primjeru odabranih političarki (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:582124

Hondl, Veronica. "Analiza načina kreiranja imidža u medijima na primjeru odabranih političarki." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:582124

Hondl, Veronica. "Analiza načina kreiranja imidža u medijima na primjeru odabranih političarki." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:582124

Hondl, V. (2021). 'Analiza načina kreiranja imidža u medijima na primjeru odabranih političarki', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 30 November 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:582124

Hondl V. Analiza načina kreiranja imidža u medijima na primjeru odabranih političarki [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2021 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:582124

V. Hondl, "Analiza načina kreiranja imidža u medijima na primjeru odabranih političarki", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:582124

Please login to the repository to save this object to your list.