prikaz prve stranice dokumenta Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj

Lajić, Luka
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Lajić, L. (2021). Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377

Lajić, Luka. "Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377

Lajić, Luka. "Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377

Lajić, L. (2021). 'Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 19.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377

Lajić L. Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 19.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377

L. Lajić, "Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.