Lajić, L. (2021). Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377
Lajić, Luka. "Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377
Lajić, Luka. "Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377
Lajić, L. (2021). 'Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377
Lajić L. Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377
L. Lajić, "Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377