prikaz prve stranice dokumenta Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj

Lajić, Luka
VERN University

Cite this document

Lajić, L. (2021). Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377

Lajić, Luka. "Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377

Lajić, Luka. "Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377

Lajić, L. (2021). 'Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 10 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377

Lajić L. Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 November 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377

L. Lajić, "Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377

Please login to the repository to save this object to your list.