prikaz prve stranice dokumenta Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija

Grbavac, Petra
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Grbavac, P. (2021). Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037

Grbavac, Petra. "Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037

Grbavac, Petra. "Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037

Grbavac, P. (2021). 'Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 19.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037

Grbavac P. Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 19.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037

P. Grbavac, "Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.