Grbavac, P. (2021). Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037
Grbavac, Petra. "Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037
Grbavac, Petra. "Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037
Grbavac, P. (2021). 'Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037
Grbavac P. Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037
P. Grbavac, "Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037