prikaz prve stranice dokumenta Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija

Grbavac, Petra
VERN University

Cite this document

Grbavac, P. (2021). Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037

Grbavac, Petra. "Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037

Grbavac, Petra. "Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037

Grbavac, P. (2021). 'Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 21 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037

Grbavac P. Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2021 October 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037

P. Grbavac, "Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037

Islandora Bookmark - Please login to use this feature