prikaz prve stranice dokumenta Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija

Grbavac, Petra
VERN University

Cite this document

Grbavac, P. (2021). Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037

Grbavac, Petra. "Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037

Grbavac, Petra. "Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037

Grbavac, P. (2021). 'Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 11 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037

Grbavac P. Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 October 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037

P. Grbavac, "Primjena digitalnog marketinga u odnosima s javnošću na primjeru hrvatskih agencija", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:414037

Please login to the repository to save this object to your list.