prikaz prve stranice dokumenta Analiza kvalitete komunikacije na primjeru odabranih istarskih hotela s pet zvjezdica
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza kvalitete komunikacije na primjeru odabranih istarskih hotela s pet zvjezdica

Brkić, Laura
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Brkić, L. (2021). Analiza kvalitete komunikacije na primjeru odabranih istarskih hotela s pet zvjezdica (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:966035

Brkić, Laura. "Analiza kvalitete komunikacije na primjeru odabranih istarskih hotela s pet zvjezdica." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:966035

Brkić, Laura. "Analiza kvalitete komunikacije na primjeru odabranih istarskih hotela s pet zvjezdica." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:966035

Brkić, L. (2021). 'Analiza kvalitete komunikacije na primjeru odabranih istarskih hotela s pet zvjezdica', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 21.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:966035

Brkić L. Analiza kvalitete komunikacije na primjeru odabranih istarskih hotela s pet zvjezdica [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 21.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:966035

L. Brkić, "Analiza kvalitete komunikacije na primjeru odabranih istarskih hotela s pet zvjezdica", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:966035

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.