prikaz prve stranice dokumenta Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom

Pavlec, Dora
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Pavlec, D. (2020). Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

Pavlec, Dora. "Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

Pavlec, Dora. "Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

Pavlec, D. (2020). 'Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 24.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

Pavlec D. Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 24.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

D. Pavlec, "Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.