prikaz prve stranice dokumenta Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom

Pavlec, Dora
VERN University

Cite this document

Pavlec, D. (2020). Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

Pavlec, Dora. "Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

Pavlec, Dora. "Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

Pavlec, D. (2020). 'Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 23 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

Pavlec D. Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2021 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

D. Pavlec, "Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

Islandora Bookmark - Please login to use this feature