prikaz prve stranice dokumenta Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom

Pavlec, Dora
VERN University

Cite this document

Pavlec, D. (2020). Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

Pavlec, Dora. "Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

Pavlec, Dora. "Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

Pavlec, D. (2020). 'Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 26 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

Pavlec D. Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2022 May 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

D. Pavlec, "Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

Please login to the repository to save this object to your list.