Pavlec, D. (2020). Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377
Pavlec, Dora. "Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377
Pavlec, Dora. "Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377
Pavlec, D. (2020). 'Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377
Pavlec D. Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377
D. Pavlec, "Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377