prikaz prve stranice dokumenta Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske

Mitrović, Marin
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Mitrović, M. (2021). Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović, Marin. "Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović, Marin. "Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović, M. (2021). 'Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 23.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović M. Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 23.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

M. Mitrović, "Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.