prikaz prve stranice dokumenta Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda

Cvitić, Tomislava
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Cvitić, T. (2021). Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575

Cvitić, Tomislava. "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575

Cvitić, Tomislava. "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575

Cvitić, T. (2021). 'Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 22.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575

Cvitić T. Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 22.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575

T. Cvitić, "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.