prikaz prve stranice dokumenta Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda

Cvitić, Tomislava
VERN University

Cite this document

Cvitić, T. (2021). Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575

Cvitić, Tomislava. "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575

Cvitić, Tomislava. "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575

Cvitić, T. (2021). 'Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda', Master's thesis, VERN University , accessed 19 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575

Cvitić T. Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2022 May 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575

T. Cvitić, "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575

Please login to the repository to save this object to your list.