Bach, D. (2018). Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310
Bach, Dominik. "Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310
Bach, Dominik. "Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310
Bach, D. (2018). 'Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310
Bach D. Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310
D. Bach, "Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310