završni rad
Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja

Dominik Bach (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Bach, D. (2018). Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310

Bach, Dominik. "Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310

Bach, Dominik. "Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310

Bach, D. (2018). 'Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 25.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310

Bach D. Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 25.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310

D. Bach, "Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310