Bach, D. (2018). Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310
Bach, Dominik. "Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310
Bach, Dominik. "Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310
Bach, D. (2018). 'Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 03 March 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310
Bach D. Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2021 March 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310
D. Bach, "Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310