Bach, D. (2018). Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310
Bach, Dominik. "Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310
Bach, Dominik. "Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310
Bach, D. (2018). 'Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310
Bach D. Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310
D. Bach, "Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310