Abdija Aliti, A. (2021). Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979
Abdija Aliti, Arbina. "Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979
Abdija Aliti, Arbina. "Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979
Abdija Aliti, A. (2021). 'Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979
Abdija Aliti A. Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979
A. Abdija Aliti, "Definiranje strategije izlaska na novo tržište za odabrano poduzeće", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:498979