Janković, B. (2021). Analiza primjene društvenih mreža u postupku brendiranja na odabranim primjerima (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:543953
Janković, Barbara. "Analiza primjene društvenih mreža u postupku brendiranja na odabranim primjerima." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:543953
Janković, Barbara. "Analiza primjene društvenih mreža u postupku brendiranja na odabranim primjerima." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:543953
Janković, B. (2021). 'Analiza primjene društvenih mreža u postupku brendiranja na odabranim primjerima', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:543953
Janković B. Analiza primjene društvenih mreža u postupku brendiranja na odabranim primjerima [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:543953
B. Janković, "Analiza primjene društvenih mreža u postupku brendiranja na odabranim primjerima", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:543953