Janković, B. (2021). Analiza primjene društvenih mreža u postupku brendiranja na odabranim primjerima (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:543953
Janković, Barbara. "Analiza primjene društvenih mreža u postupku brendiranja na odabranim primjerima." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:543953
Janković, Barbara. "Analiza primjene društvenih mreža u postupku brendiranja na odabranim primjerima." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:543953
Janković, B. (2021). 'Analiza primjene društvenih mreža u postupku brendiranja na odabranim primjerima', Master's thesis, VERN University , accessed 03 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:543953
Janković B. Analiza primjene društvenih mreža u postupku brendiranja na odabranim primjerima [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 December 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:543953
B. Janković, "Analiza primjene društvenih mreža u postupku brendiranja na odabranim primjerima", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:543953