prikaz prve stranice dokumenta Percepcija potrošača o videosadržaju kao alatu digitalnog marketinga na primjeru odabranog poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Percepcija potrošača o videosadržaju kao alatu digitalnog marketinga na primjeru odabranog poduzeća

Grgurev, Marin
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Grgurev, M. (2021). Percepcija potrošača o videosadržaju kao alatu digitalnog marketinga na primjeru odabranog poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:691938

Grgurev, Marin. "Percepcija potrošača o videosadržaju kao alatu digitalnog marketinga na primjeru odabranog poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:691938

Grgurev, Marin. "Percepcija potrošača o videosadržaju kao alatu digitalnog marketinga na primjeru odabranog poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:691938

Grgurev, M. (2021). 'Percepcija potrošača o videosadržaju kao alatu digitalnog marketinga na primjeru odabranog poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:691938

Grgurev M. Percepcija potrošača o videosadržaju kao alatu digitalnog marketinga na primjeru odabranog poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:691938

M. Grgurev, "Percepcija potrošača o videosadržaju kao alatu digitalnog marketinga na primjeru odabranog poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:691938

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.