prikaz prve stranice dokumenta Percepcija potrošača o videosadržaju kao alatu digitalnog marketinga na primjeru odabranog poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Percepcija potrošača o videosadržaju kao alatu digitalnog marketinga na primjeru odabranog poduzeća

Grgurev, Marin
VERN University

Cite this document

Grgurev, M. (2021). Percepcija potrošača o videosadržaju kao alatu digitalnog marketinga na primjeru odabranog poduzeća (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:691938

Grgurev, Marin. "Percepcija potrošača o videosadržaju kao alatu digitalnog marketinga na primjeru odabranog poduzeća." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:691938

Grgurev, Marin. "Percepcija potrošača o videosadržaju kao alatu digitalnog marketinga na primjeru odabranog poduzeća." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:691938

Grgurev, M. (2021). 'Percepcija potrošača o videosadržaju kao alatu digitalnog marketinga na primjeru odabranog poduzeća', Master's thesis, VERN University , accessed 20 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:691938

Grgurev M. Percepcija potrošača o videosadržaju kao alatu digitalnog marketinga na primjeru odabranog poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 April 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:691938

M. Grgurev, "Percepcija potrošača o videosadržaju kao alatu digitalnog marketinga na primjeru odabranog poduzeća", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:691938

Please login to the repository to save this object to your list.